søndag 4. januar 2009

Frå kokebokhylla: Den fotolause


Forfattar: Tove Diesen
Tittel: Mitt eget kjøkken
Forlag: Cappelen
År: 1991
Sidetal: 120
Presentasjon: Denne boka fekk vi jula 1996 av våre gode venner Hilde og Magnus. Som tittelen min tilseier er boka utan foto. Men biletlaus er ho ikkje. Hilde Kramer har laga fine svart-kvite matillustrasjonar både her og der. Eg, som vanlegvis bruker bileta (fotoa) i kokebøker til å navigere etter for å finne fram til lekre oppskrifter, må leggje om stilen når eg set meg ned med denne. Det har eg ikkje vondt av. Tove Diesen følgjer året frå vår til vinter med oppskrifter som passar, og har med små historier om mange av oppskriftene. Det er ein verdt ein liten lesekveld i ny og ne, så eg trekkjer fram boka og les litt innimellom, både for å bli inspirert og for å få ei god historie. Då vi i dag skulle ha førstefeiringa av bursdagen min (som ikkje er før neste helg, eigentleg), hadde eg lyst til å lage Janssons fristelse. Og så mange gonger har eg lese Mitt eget kjøkken, at eg visste kor eg skulle gå for å finne oppskrift. Janssons fristelse er noko av det beste eg et, og vi har brukt oppskrifta til Diesen mange gonger før. Medan eg sto og skar potetstavar, tenkte eg på at eg kunne blogge om retten, men då han kom ut av omnen, var vi svoltne, og gløymde å ta bilete. Det får bli neste gong. Kokeboka er i alle fall verdt å skaffe seg, men det let seg nok bare gjere på antikvariat. Det var i alle fall det eg kom fram til då eg søkte etter bilete av boka på internett. Dermed har eg måtta teke skannaren i bruk. Og har følgjande spørsmål til dei av lesarane som eig sitt eige eksemplar av boka: Er flekkane mellom mitt og eget del av illustrasjonen? Dei går nemleg ikkje bort i vask.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kjære gode venner!

Flekkene er opprinnelig *ikke* en del av illustrasjonen ;o)

Hilsen deres gode venner Hilde og Magnus

Tove sa...

Då tyder det vel på at boka er blitt brukt. ;-)