søndag 4. januar 2009

Frå kokebokhylla: Den litterære


Forfattar: Christine Samuelson og Sven Nordqvist
Tittel: Gubben og kattens kokebok
Forlag: Damm
År: 2004
Sidetal: 53
Presentasjon: No har eg leita huset rundt i to dagar etter denne kokeboka, fordi eg tenkte eg skulle blogge om henne. Men huset held på å få nye garderobeskap i gangen, og dermed er alt innhald i det gamle skåpet og kommoden fordelt ut i alle andre rom der det ikkje høyrer heime, og vi har eit rotehus av dimensjonar. Då eg til sist hadde gjeve opp, presentert Mitt eget kjøkken i staden, og reiste meg frå datapulten, kva fall vel augene på? Gubben og kattens kokebok, så klart. Og sidan visse følgjebilete til denne presentasjonen er blitt etterlyst, var det ikkje anna å gjere enn å setje seg ned att. Så altså: Denne kokeboka fekk minstemann av bror min til treårsdagen, og vi har hatt stor glede av henne. Vi har brukt henne som kokebøker skal brukast, men og kost oss i sofaen med høgtlesing frå dei små utdraga frå dei andre bøkene om gubben og katten som er fordelt omkring i boka. I desember som var brukte vi både lussekattoppskrifta og peparkakeoppskrifta til Petterson og Findus, med stort hell. Lussekattane laga eg i 2007 og, og dei er verkeleg gode. Dei smeltar nesten på tunga, og forsvinn nesten før vi rekk å synge Luciasongen. I peparkakeoppskrifta sløyfte vi natron denne gongen, og laga peparkakeslott, designa av bror min og sambuar. Det blei verkeleg flott. Og verkeleg godt!



Eg hadde ein plan om å sende inn bileta til Pepperkakehuskonkurransen, men desember var travel, og eg gløymde det rett og slett. Så eg får bare beklage, medbyggarar, og håpe at eg har betre hugs neste år. I mellomtida får vi nyte synet av dei bidraga som faktisk var sende inn.

Ingen kommentarer: