tirsdag 14. oktober 2008

Frå kokebokhylla: Den lånte


Forfattar: Marit Røttingsnes Westlie
Tittel: Vi baker!
Forlag: Cappelen
År: 2007
Sidetal: 108, ringinnbinding

Presentasjon: Som overskrifta fortel, eig eg ikkje denne sjølv. Men då eg gjekk inn og såg på kva dato ho vart utlånt til meg frå biblioteket, fann eg ut at eg straks og med ein gong måtte setje henne på ønskelista mi. Denne ser det ut til at eg ikkje kan vere forutan; i alle fall fekk utlånsdatoen meg til å rødme: 8. august 2007. Mykje tydar vel på at det ikkje har vore andre lånarar forunt å bla i denne boka. Og slik kan vi jo ikkje ha det.

Om ein bare skal ha ei einaste kokebok til barna, er det denne ein må velje. Marit Røttingsnes Westlie går ikkje i sukkerfella, slik mange kokebokforfattarar for barn har gått i. Det er tydelegvis ei felles oppfatning blant ein del kokebokforfattarar at om ein skal få barn til å lage mat, må det vere kaker og andre søtsaker ein har oppskrifter på. Også i Vi baker! er kapittelet Kaker og muffins eit omfattande kapittel, men det dominerer likevel ikkje boka, og her er mange gode oppskrifter på bakst til frukost, lunsj, middag og smårettar i tillegg til kakene.

Boka har ringinnbunden, og har flotte, fargerike fotografi med mange ungar. Detaljen med forkle utlånte av Marimekko skapar og liv, og saman med oversiktlege og godt forklarte oppskrifter gjer dette sitt til at boka framstår som svært så lekker.

Kremt. Kjære lånarar på mitt bibliotek. No har eg sett boka på ønskelista mi, og eg har presentert henne i bloggen min. Så no er det dykkar tur. Når eg kjem tilbake på jobb torsdag, vert boka innlevert. Eg tenkjer eg set henne i Nye bøker-hylla, eg.

1 kommentar:

Anonym sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.