tirsdag 28. oktober 2008

Frå kokebokhylla: Lekre bilete og gode historier


Forfattar: Andreas Viestad
Tittel: Mine beste sider
Forlag: Versal
År: 2006
Sidetal: 348 s.
Presentasjon: For dei som i alle år har likt å lese Andreas Viestads Det beste jeg vet-sider i Dagbladets Magasinet, er denne perfekt. Her får du dei same gode oppskriftene, dei same lekre bileta av Mette Randem (og her er dei om mogleg endå lekrare, sidan boka ikkje er trykt på avispapir) og dei same gode historiene. Og bonusen: Du slepp å rive ut sider frå avisa som vert liggjande å slenge ein stad utan at dei blir brukte til det det var meininga at dei skulle brukast til. Nemleg å inspirere til matlaging.

Då eg fekk denne kokeboka i hus, oppdaga eg fort at eg hadde lese mange av sidene før, men det gjer ingenting. Faktisk kan eg lese mange av dei om att og om att. Her finst mange favorittar. Blant oppskiftsfavorittane er milkshake på side 226 og tunfiskpasta på side 329, og favoritthistorien over alle handlar om graut og står på side 130.

2 kommentarer:

Eva sa...

Å den har jeg lyst på! Har siklet på denne kokeboken i snart et år. Eta graut òg! :)

Tove sa...

Nemleg! :-D Denne boka bør du unne deg - eller i alle fall setje på ønskelista.